Dodání, platby

PŘI PLATBĚ PŘEVODEM SLEVA 3% U OBJEDNÁVEK NAD 200 KČ

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL info@aaroma.cz A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST

UPOZORNĚNÍ! Z důvodu nárůstu objednávek u bylinných a přírodních produktů může dojít k jejich pozdějšímu zasílání a doručování. Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

 

Doprava PPL, DPD, Pošta balík do ruky:

0-4000 Kč = doprava 120 Kč platba převodem (+40 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA

Doprava Balíkovna České pošty:

0-4000 Kč - doprava 58 Kč platba převodem (+40 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA

BALÍKY S ROZMĚRY NAD 50 CM NELZE ZASÍLAT BALÍKOVNOU, NA VÝBĚR DOPRAVA POUZE DPD,PPL

U balíkovny je vhodné vyhledat např. nejbližší město, ve kterém je depo nebo větší pošta.

----------------------------------------------------------------

Pro získání slevy 3% při platbě převodem je potřeba objednávku ve výši 200 Kč bez ceny přepravy.

PLATBY: 

- bankovním převodem - účet 2900762405/2010

- QR kódem

- dobírkou

----------------------------------------------------------------------------------

DODÁNÍ: Doba dodání činí do  7 pracovních dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 dny.

Doba dodání zboží na objednávku je uvedeno u konkrétního produktu.

Zboží na objednávku musí být zaplaceno předem bankovním převodem. Doba dodání se počítá od připsání platby na účet.

-----------------------------------------------------------------------------------

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 702861081 nebo emailem na info@aaroma.cz. 

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL info@aaroma.cz A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.


Košík 0 Nákupní košík

Žádné produkty

Doprava zdarma Doprava
0 Kč Celkem

Překontrolovat

Sledujte nás na Facebooku